A partir de l'1 de setembre de 2020 el Departament de Justícia posarà en funcionament un nou tràmit electrònic per a la gestió de les sol·licituds de pagament dels peritatges judicials que van a càrrec del Departament de Justícia. Aquest nou tràmit, totalment telemàtic, serà regulat per la Instrucció núm. 4/2020, de la Secretaria de Relacions amb l'Administració de Justícia, i permetrà una gestió integrada del procediment tant al professional que ha estat nomenat judicialment per realitzar el dictamen pericial, que veurà simplificada la gestió que ha de fer davant l'Administració, com la tramitació d'aquestes sol·licituds per les unitats gestores responsables del departament de Justícia. La posada en marxa del tràmit portarà implícita l'obligació de perit/a de relacionar-se amb l'Administració a través de mitjans electrònics, d'acord amb el que preveu l'art. 14.2 de la llei 39/2015, d'1 octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques, per la qual cosa les sol·licituds pel pagament dels peritatges regulats a l'Ordre JUS/419/2009, de 17 de setembre, s'hauran d'efectuar i trametre a través del canal electrònic específic del portal de la Seu judicial electrònica de Catalunya, on trobaran els formularis electrònics necessaris per fer-ho, i del qual es farà l'oportuna difusió. Per tal de facilitar el canvi s'han organitzat algunes sessions informatives destinades als perits que en algun moment d'aquests dos últims anys han realitzat algun peritatge judicial d'acord amb els criteris de l'ordre abans esmentada, i per tant han presentat alguna sol·licitud de pagament al Departament, ja que tot i ser un tràmit molt intuïtiu suposa un canvi important respecte el sistema que s'ha utilitzat fins ara. En aquest sentit, comuniquem que durant els propers dies ens posarem en contacte amb els perits destinataris d'aquestes sessions. El format de les sessions i degut a la situació actual derivada de les mesures de prevenció contra el coronavirus, serà en Webinars (adobbe connect), a través del Centre d'Estudi jurídics i de Formació especialitzada, i per tant permetrà disposar d'aquesta formació en vídeo en la web del Departament de Justícia amb l'objectiu que totes les persones interessades, com poden ser els professionals de la logopèdia hi puguin accedir quan ho necessitin. Per a qualsevol dubte podeu contactar a l'adreça d'aquest correu electrònic: suportjudicial.dj@gencat.cat
REGISTRA'T

Gràcies, les dades de registre han estat rebudes correctament al CLC i hem enviat* les teves dades d'accés al correu-e que has indicat en el formulari.

Una vegada verificada pel CLC la teva identitat, rebràs un nou correu-e confirmant que ja pots accedir amb seguretat a les àrees restringides del web.

*Si no veus el missatge a la teva bústia d'entrada, revisa la carpeta de correu no dessitjat o d'altres.

Consento el tractament de les meves dades. COL.LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA tractarà les seves dades amb la finalitat de gestionar la seva sol·licitud. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició, tal i com informem a la nostra Política de Privacitat i Avís Legal.
Registrar-me

* Registrant-te podràs accedir a totes les àrees restringides del web, veure-publicar ofertes a la borsa de treball del CLC i recuperar el teu mot de pas si l'oblides
Inicia sessió com usuari/a CLC
Consento el tractament de les meves dades. COL.LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA tractarà les seves dades amb la finalitat de gestionar la seva sol·licitud. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició, tal i com informem a la nostra Política de Privacitat i Avís Legal.
Accedir
Has oblidat la teva clau d'accés? 

Hem enviat un correu electrònic a l'adreça amb què et vares registrar que conté el teu mot de pas.

*Recorda que si no veus el missatge a la teva bústia d'entrada, revisa la carpeta de correu no dessitjat o d'altres.

Recuperar

Enviarem el teu mot de pas al correu-e amb el que et vares registrat.

Si no veus el missatge a la teva bústia d'entrada, revisa la carpeta de correu no dessitjat o d'altres.

inici > Notícies
NOTÍCIA DEL CLC > DETALL
18 de juny 2020
NOU TRÀMIT ELECTRÒNIC SOL·LICITUD PAGAMENT PERITATGES JUDICIALS
A partir de l'1 de setembre de 2020 el Departament de Justícia posarà en funcionament un nou tràmit electrònic per a la gestió de les sol·licituds de pagament dels peritatges judicials que van a càrrec del Departament de Justícia.

Aquest nou tràmit, totalment telemàtic, serà regulat per la Instrucció núm. 4/2020, de la Secretaria de Relacions amb l'Administració de Justícia, i permetrà una gestió integrada del procediment tant al professional que ha estat nomenat judicialment per realitzar el dictamen pericial, que veurà simplificada la gestió que ha de fer davant l'Administració, com la tramitació d'aquestes sol·licituds per les unitats gestores responsables del departament de Justícia.

La posada en marxa del tràmit portarà implícita l'obligació de perit/a de relacionar-se amb l'Administració a través de mitjans electrònics, d'acord amb el que preveu l'art. 14.2 de la llei 39/2015, d'1 octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques, per la qual cosa les sol·licituds pel pagament dels peritatges regulats a l'Ordre JUS/419/2009, de 17 de setembre, s'hauran d'efectuar i trametre a través del canal electrònic específic del portal de la Seu judicial electrònica de Catalunya, on trobaran els formularis electrònics necessaris per fer-ho, i del qual es farà l'oportuna difusió.

Per tal de facilitar el canvi s'han organitzat algunes sessions informatives destinades als perits que en algun moment d'aquests dos últims anys han realitzat algun peritatge judicial d'acord amb els criteris de l'ordre abans esmentada, i per tant han presentat alguna sol·licitud de pagament al Departament, ja que tot i ser un tràmit molt intuïtiu suposa un canvi important respecte el sistema que s'ha utilitzat fins ara. En aquest sentit, comuniquem que durant els propers dies ens posarem en contacte amb els perits destinataris d'aquestes sessions.

El format de les sessions i degut a la situació actual derivada de les mesures de prevenció contra el coronavirus, serà en Webinars (adobbe connect), a través del Centre d'Estudi jurídics i de Formació especialitzada, i per tant permetrà disposar d'aquesta formació en vídeo en la web del Departament de Justícia amb l'objectiu que totes les persones interessades, com poden ser els professionals de la logopèdia hi puguin accedir quan ho necessitin.

Per a qualsevol dubte podeu contactar a l'adreça d'aquest correu electrònic: suportjudicial.dj@gencat.cat
 
Comparteix aquesta notícia
Agenda d'actes · Veure tots (2)